Commissies
Naast het bestuur bestaat MHC De Holestick uit een aantal andere commissies:
- Accomodatiebeheer
- Activiteitencommissie
- Arbitragecommissie
- Barcommissie
- Beheer website
- Materiaalcommissie
- PR
- Sponsorcommissie
- Technische Commissie
- Vertrouwenspersoon
- Wedstrijdsecretariaat
- Zaalcommissie
Accomodatiebeheer
De accommodatiebeheerder zorgt voor het onderhoud van ons clubterrein en clubhuis.
Je kunt bij onze accommodatiebeheerder, Tim Hölzken, terecht voor het melden van onrechtmatigheden op het terrein of eventuele opmerkingen of klachten over het veld.
Activiteitencommissie
De activiteitencommissie organiseert veel activiteiten buiten de hockeycompetitie voor de leden, met als hoogtepunten het driedaagse zomerkamp en Holestick Got Talent, maar ook tussentijds zijn er veel activiteiten zoals de Smul&Spul, Bingo, Frietje&Pietje en ga zo maar door. Een ander hoogtepunt binnen de club is het jaarlijkse Vrikefa toernooi dat de dames van DO25 organiseren.
Je kunt bij onze activiteitencommissie terecht voor vragen over alle activiteiten en om je aan te melden voor activiteiten. Ben jij een enthousiaste ouder die het leuk lijkt deel te nemen aan deze commissie? Neem dan ook vooral contact op met onze activiteitencommissie via [email protected]
Arbitragecommissie
De arbitragecommissie zorgt voor het opleiden, begeleiden en indelen van de scheidsrechters van onze club.
De arbitragecommissie zorgt voor het inplannen van scheidsrechters voor de jeugdcompetitie op zaterdag, waarbij de wedstrijd van alle jeugdteams wordt gefloten door scheidsrechters van de club. Wedstrijden van de O8, O9 en O10 jongste jeugd worden gefloten/begeleid door ouders/verzorgers. Senioren teams op zondag worden ook gefloten door clubscheidsrechter, wel gezegd ook uit de senioren leeftijd.
Vragen over zaken rondom fluiten? Neem contact op met de abitragecommissie via [email protected]
Barcommissie
De barcommissie zorgt voor alle ‘eten en drinken’ op de club en in de kantine.
De barcommissie bestaat uit 3 personen, aangevuld met ca. 20 'barhoofden' die samen in het weekend verantwoordelijk zijn voor het openen en afsluiten van het clubhuis en de kantine. Deze helpende handen wordt tijdens de wedstrijden aangevuld met de, op dat moment ingedeelde, ouders.
Wil je een activiteit organiseren op de club en dat tijdig afstemmen en voorbereiden? Of het je andere vragen over de bar, eten en drinken op de club? Je kunt contact opnemen met de barcommissie via [email protected]
Beheer website
De beheerder van de website van een hockeyclub is verantwoordelijk voor het up-to-date houden en goed functioneren van de clubwebsite.
De website wordt beheerd door Merel van Putten en Jan-Willem van Setten. Samen zorgen zij ervoor dat alle nodige informatie rondom De Holestick op de website te vinden is.
Wil je iets toevoegen op de website of heb je andere vragen? Je kunt contact opnemen met Merel en Jan-Willem via [email protected]
Materiaalcommissie
De materiaalcommissie zorgt ervoor dat alle keepers- en trainingsmaterialen in goede staat zijn. Ze doen hun best om keepers de beste bescherming te bieden, zodat zij met vertrouwen het doel kunnen verdedigen. Daarnaast regelen ze ballen, hesjes, pionnen en ander trainingsmateriaal voor trainers en teams.
Het doel is om elk team te voorzien van een complete en kwalitatieve keepersuitrusting, zodat keepers zich volledig kunnen focussen op hun taak. We controleren het materiaal meerdere keren per seizoen om de kwaliteit te waarborgen.
Ook trainers krijgen van ons goed en voldoende trainingsmateriaal, zodat elke training soepel verloopt.
Vragen?
Heb je vragen over keepersmateriaal, trainingsmaterialen of bescherming? Neem dan contact op met onze materiaalcommissie via
[email protected]
PR
De PR/communicatie van De Holestick houdt iedereen op de hoogte van wat er speelt binnen de club.
Dit gebeurt vooral via social media en de clubwebsite, met updates over wedstrijden, evenementen en leuke clubmomenten. Daarnaast zorgt deze persoon voor een positieve en gezellige uitstraling van de club en helpt mee om nieuwe leden en vrijwilligers enthousiast te maken.
Vragen?
Wil je iets delen of heb je andere vragen? Neem dan contact op met [email protected]
Sponsorcommissie
De sponsorcommissie van MHC De Holestick is verantwoordelijk voor het werven en beheren van sponsoren om financiële ondersteuning en materialen voor de club te verkrijgen.
De commissie onderhoudt ook relaties met bestaande sponsoren en zorgt zij voor de zichtbaarheid en tegenprestaties, zoals reclameborden en evenementen.
Vragen?
Wil je meer weten over de sponsormogelijkheden bij De Holestick, ons sponsorbeleid of (sponsor)evenementen? Neem dan contact op via [email protected] of bekijk onze sponsoringpagina.
Technische Commissie
De technische commissie houdt zich bezig met het opstellen en uitvoeren van het technische beleid. Daarnaast bewaakt de commissie de kwaliteit van het hockey binnen de club en zorgt zij voor een optimale sportieve structuur.
De commissie houdt zich bezig met de volgende elementen die voortkomen uit het technische beleid; teamindelingen, training coördinatie en de ontwikkeling van spelers en trainers. Ook streven zij naar het waarborgen van het plezier en de sportiviteit op de club.
Vragen?
Neem dan contact op via [email protected]
Vertrouwenspersoon
De Holestick streeft naar een veilige en vertrouwde omgeving, waar iedereen met plezier bezig is met haar of zijn sport: hockeyen.
Om dit te waarborgen heeft MHC De Holestick een vertrouwenspersoon aangesteld. Bij een vertrouwenspersoon kun je terecht voor hulp, een luisterend oor over de manier van omgaan met elkaar of vragen die je niet makkelijk stelt. Dit geldt voor leden, trainers, coaches en ouders. Voorkomen is beter dan genezen, dus ook voordat er problemen zijn kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon.
De vertrouwenspersoon is voor iedereen bereikbaar per mail; [email protected]
Wedstrijdsecretariaat
Het wedstrijdsecretariaat zorgt ervoor dat alle wedstrijden worden ingepland, dat teams tijdig op de hoogte zijn van hun speelschema en dat de uitslagen correct worden doorgegeven. Ook zijn we het aanspreekpunt bij wijzigingen of vragen over wedstrijden.
Het wedstrijdsecretariaat heeft contact met de arbitragecommissie om de planning te regelen. Daarnaast stemt het secretariaat wedstrijdtijden af met wedstrijdsecretariaten van andere clubs en houdt het contact met de KNHB bij bijvoorbeeld onjuist weergegeven uitslagen, standen of opmerkingen op het Digitaal Wedstrijdformulier (DWF).
Ook zorgt het wedstrijdsecretariaat ervoor dat afgelastingen zo snel mogelijk worden gepubliceerd op de website en/of direct worden gecommuniceerd naar coaches en aanvoerders.
Vragen?
Neem dan voor junioren teams contact op via [email protected]
Voor senioren kun je het wedstrijdsecretariaat bereiken via [email protected]
Zaalcommissie
De zaalcommissie organiseert en coördineert het gehele zaalseizoen.
Van het inschrijven van teams en het aanvragen van zaaluren tot het maken van trainingsschema’s en het afstemmen van wedstrijden met de KNHB – wij zorgen dat alles rondom zaalhockey soepel verloopt. Ook zijn we het aanspreekpunt voor vragen over zaalregels, materialen en het gebruik van de sporthallen.
Vragen?
Neem dan contact op met de zaalcommissie via [email protected]